Selasa, 21 Februari 2012

. s e n y u m a n .

ASSALAMUALAIKUM !

holaa , ukee-2 ! kamu semua sehat ? hehe , semestinya sehat kan ? kalao ta sehat , meyh gtao at aku ! kowd-2 lha aku bulee tolong ubat kan korunx yg sakit , patah hty , pth tngn or sebagai nyer lha ! huhu , lama nya aku ta unline yea .. maybe , aku cebok dgn ehem-2 aku .. haha , i'm just kiding ! 

 um , ukee-2 , cukup untuk membuad lawak yg ta mnjadi .. tajuk entry blog aku hari nie ialah SENYUMAN .. ukee , korunx nak tao kan , kenapa aku letak tajuk nie .. um , actually , aku pown ta tao lha kenapa aku letak tajuk tu !

 korunx tao ? ukee , tolong gtao jap ! um , tada capaa-2 pown yg tao kea ? ukee , story dea mcm nie .. pada empat hari yg lepas , aku terjumpa lha seownx mamat nie .. dea ncem tao .., mcm Lee Dong Wook ! time tu dea adha lha ngorat aku ., tapy , aku ta layan .. nak tao kenapa ? ukee , kita sambung lepas nie .. 

hehe , aku lawak jea .. ukee-2 , i'm sorry ! time dea ngorat aku , aku mula teringat novel '' CINTA KONTRAK '' ..  

my book ! i love this book so muchhhhhhhhh !

best ooo .., cita nie .. hehe , berbalek kepada cita tdy .. ukee , aku tidak layan dea !  nak tao sebab apha ? sebab aku dgn dea jarak jauh lha ! haha ! kalao korunx nak tao , korunx baca lha novel tu yea .. terbaek ooo ! and dari situ lha aku bermula dgn SENYUMAN yg gila-2 ! haha ! ukee , see you the next time and the next episod ! gua mao chauw dluw ! dadiiduu korunx !

1 ulasan:

  1. best kan novel cinta kontrak tu... heheheehhe tapi taksempat nk baca sampai habes lagi.. erkk..

    akk nak kasi teguran sikit boleh??ramai blogger dan reader yang kurang gemar baca entry dalam bahasa singkatan atau seangkatan dengannya..

    maaf la kalau ada rasa nk marah kat akak..kita blogger kena saling membantu..btw, cara tulis entry ni best arr..

    BalasPadam

CREADIT EDITING BLOG BY :http://waniewenawinee.blogspot.com/ (WANIEY ZUKI)