Selasa, 6 Disember 2011

. b e n c i n t a .

ASSALAMMUALAIKUM !

holllaaa .. ok , arie nie aku nak citer ckit tentang ex-bf aku yg ber-nama ( tuutttt ) .. arie tuu dea adha gtwu at aku yg dea taa nak contact aku dha .. tpy , nper dea masih contact aku ? huh ! nper ? ! cubaa gtwu at aku sat ! hahax ! aku naek menyampah dengan ayat manis hang tu .. bukan nyer manis pown .. pdahal pahit ber-dengung ! hahax ! jahat taa aku nie ? opcoz lha jahat kan .. betol ta ? aku benci hang .. tpy , aku cintaa hang ketat-2 punya .. wekkk .. yg mana satu nie huh ?! adoiyaa ==' aphe-2 pown yg ter-jady aku tetap cyunx hang walaopown hang dha adha gulfrnz laen .. aku BENCINTA hang .. ok-2 , dha cukup ! ok urh , campai at cnie jaa lha k .. kalao adha citer yg menarik , aku gtwu at hampa semua nowh .. aku chawww dluw !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CREADIT EDITING BLOG BY :http://waniewenawinee.blogspot.com/ (WANIEY ZUKI)